Poznati reper, Trevis Skot, zaradio $20 miliona za Fortnite koncert
Izvor blizak poznatom američkom magazinu, otkrio je da je hip-hop umetnik zaradio ozbiljne pare za ''Astronomical'' događaj koji je orghanizovan u igri Epic Games-a.
Predstavnici Epic-a su izjavili da je marketing počeo da se transformiše, i da morate da ponudite nešto sjajno ili u suprotnom ste napravili samo još jednu reklamu. A kao što znamo većina nas uglavnom više gleda kroz takve reklame, nego pravo u njih. Upravo je to bio razlog zašto su se udružili sa muzičarem i napravili performans koji je pratilo 12 miliona igrača širom sveta.
Prisutni su dobili i sitnice u igri, kao što su emotikoni inspirisani Trevisovom prepoznatljivom pozom sa njegovih performansa. Reper je već ranije testirao slične promotivne strategije potpivanjem velikih ugovora sa korporacijama McDonals's i Sony. Lanac brze hrane je u saradnji sa njim napravio obrok u ograničenoj količini pod nazivom Cactus Jack Meal, u nadi da će povećati prodaju koja je drastično opala za vreme pandemije. Ono što je najzanimljivije je da je strategija uspela jer je McDonalds zabeležio rast od 4.8% posle dužeg vremena.
Trevis je postao tek druga poznata ličnost koja je ikada dobila obrok posvećen njima u McDonaldsu, a pre njega se to desilo 1992 kada je Majkl Džordan dobio McJordan. Pored toga napravljeno je nekoliko pratećih marketinških sitnica, poput jastuka, jedinstvane košarkaške lopte i slično, koje su mušterije mogle da kupe. Trevis za sada krije šta će obožavateljima predstaviti kolaboracijom sa Sonijem.
Video: Jake policijske snage obezbeđuju Univerzitet Hauard
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.