Postoji ona naša izreka ''kad je bal, nek je maskenbal''. Da neko nije zaboravio da popije današnje pilule u 2k studiju, ili izdavači testiraju svoje korisnike ko laboratorijske zamorčiće? Niti je novi NBA2k21 dobro prošao na recenzijama niti je igra prodala očekivani broj kopija, ali studio nastavlja da donosi odluke koje će svakog prosečnog gejmera još više udaljiti od ovog naslova. Isti potez sa reklamama 2k je pokušao i prošle godine ali su ga zbog reakcije publike brzo povukli. Koja je onda poenta raditi to ponovo, osim testiranja tolerantnosti publike?
I gle čuda. Publika je odgovorila. Veliki broj korisnika se uputio na socijalne mreže i raspalio po igri i njenim kreatorima. Ljudi su delili sa drugima njihova iskustva sa novim reklamama a kako one odprilike izgledaju možete da pogledate u nastavku.
Promocija igara unutar igara ne mora da bude problem, ljudima često ne smeta ni blago plasiranje proizvoda, ali bahato dodavanje reklama i oglasa u igru sa punom cenom je sigurno koncept koji neće ostaviti korisnike srećne. Neki korisnici su objavili i da su dobili reklame političkog sadržaja, što nije toliko čudno ako znamo koliko je i sam NBA ove godine skočio pravo na glavu u vode ''političke korektnosti''. Jedini način da preskočite ove dosadne reklame je ako iskjlučite 2K TV u opcijama.
Velike kompanije, hteli mi to da priznamo ili ne, razumeju samo jezik novca. A ove jeseni igrači su konačno odlučili da polako krenu da pričaju svojim novčanikom i ne troše pare na igre poput 2K21. Jedan od dokaza je i to da je NBA 2K21 već sada na popustu od 35% na Steam-u (i dalje ne vredi toliko). Ovo je definitivno najbolji način da se objasni kreatorima da niko nije zadovoljan njihovim proizvodima. Ili se adaptiraj ili nestani.
Video: Ovo je kuća u kojoj je uhapšen Alija Balijagić
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.