Razvojna kompanija koja nam je donela čitavu FIFA franšizu, Electronic Arts, ili skraćeno EA Games, je posle oštrih kritika cele internet zajednice odlučila da iz dečijih časopisa ukloni FIFA 21 reklamu koja omladinu podstiče na kockanje i potrošnju novca na FIFA poene.
Twitter korisnik ''AllFifamistakes'' je nedavno objavio fotografiju stranice veoma popularnog britanskog časopisa za igračke. Na reklami je prikazano ''uputstvo'' za igranje FIFA Ultimate Team moda, a drugi korak deci nalaže da ''iskoriste svoje FIFA poene kako bi otvorili pakete kartica''.
Put your two eyes 👀 on step two.#ThisIsntOK pic.twitter.com/IA6HRv2Elf— FIFA21Mistakes (@AllFifaMistakes) September 26, 2020
Za one koji ne znaju, FIFA poeni su virtuelna valuta u okviru same igre pomoću koje pazarite ''kesice'' sa sličicama igrača. Ove poene možete osvojiti igranjem igre, ali većina korisnika ih kupuje pomoću pravog novca, što je daleko brži i popularniji metod.
Osim činjenice da je ovo veoma neprikladna reklama za tako mladu publiku, takođe podstiče kockanje. Naime, sličice koje dobijate u paketima su nasumične, što znači da postoji šansa da ćete potrošiti ogromnu količinu novca pre nego što pronađete baš onu koju želite.
EA se od tada javno izvinio i uklonio reklamu.
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.