Pad registracija novih automobila u EU, ali električna vozila beleže rast uprkos krizi
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Da
da sve je to tako na papiru ❗️😁
Mile
Činjenice pišu samo pročitaj i leći se ... Istina boli ali ne mora tako biti samo prihvati istinu nije teško!
Mile
Elektricna kola su prevara , svakim danom je sve jasnije . Preskupa su , ne prakticna , prilikom manjeg sudara lako idu u 100% stetu , svaki dulji put je nocna mora , nema dovoljno punjaca i cesto su zauzeti ili pokvareni , vecina nema mogucnost punjenja kod kuce , sporo punjenje u odnosu na tankanje a i brzo punjenje osim sto je sporo skracuje zivotni vjek preskupih baterija , proizvodnja ev zagađuje toliko da bi se izjednacio s dieselom mora napravit i do 150 000 km , sama elektricna energija koje nema dovoljno a i dobiva se vecinom na ne ekoloski nacin . Naravno to nije sve ev je softver na kotacima kojeg je lako manipulirat izlozen hakiranju ili totalnoj kontroli otuđivanju slobode kretanja i nadzoru ...