Zna se ime direktora Puteva Srbije i tako dalje. Putevi su nebezbedni prvo zbog jako lose signalizacije, jako lose infrastukture itd. Evo navescu primer bankina, koje su izbacene sa autoputeva civilizovanih drzava, jer ubijaju vozace metalom. Takodje nemaju smisla kad autobus ili kamion predju u suprotnu stranu, postavljaju se betonske ograde. A o rupama, vodi na autoputevima tokom kise da i ne pricam. Pogledajte nema zastitne ograde na motoputu kroz centar Beograda. I treci glavni faktor, je taj da Srbija jedina moze da uvozi auto krseve sa Euro 3 motorom u celoij Evropi. Takodje pogledajte, gde se desavaju smrtni slucajevi. To su ruralni delovi gde policije nema. Ovo su sve ostalo izgovori i skretanje sa tema.
Tačno je i ovo, ali morate prihvatiti čenjenicu da su srpski vozači ubeđeni da to najbolje rade, bahati, bezobrazni, ne poštuju pravila u saobraćaju, mnogo ali mnogo se koristi mobitel prilikom vožnje, prekoračenje brzine, preticanja na nedozvoljenim mestima, svi negde žure, mnogo nabrijani, da ne nabrajam dalje.
Bravo, tačno 100%.
Najgori vozaci su profesionalni vozaci i žene.
Nekada su vozace kamiona i autobusa zvali "majstore" a danas su najgori uz vozace taxi vozila, dostavnih vozila i vozila sluzi.
Po bahatosti iza profesionalnih vozaca su odmah i zene vozači, retko koja ima povezano znanje sa praksom i iskustvom i ili su totalno nesigurne ili su toliko nadobudne da je to zlo i naopako.
Tu smo i po korupciji sve to ide zajedno. Al bitno je da oni zakone donose koji samo odgovaraju za punjenje budzeta. A kvalitet infrastrukture i vozila -1.
Danka
Ništa novo
Podelite komentar
Kranp
Al zato imamo Agenciju za bezbednost saobraćaja koja izmišlja svakakve gluposti i primaju platu nizašta,..
Podelite komentar
bgd
Zna se ime direktora Puteva Srbije i tako dalje. Putevi su nebezbedni prvo zbog jako lose signalizacije, jako lose infrastukture itd. Evo navescu primer bankina, koje su izbacene sa autoputeva civilizovanih drzava, jer ubijaju vozace metalom. Takodje nemaju smisla kad autobus ili kamion predju u suprotnu stranu, postavljaju se betonske ograde. A o rupama, vodi na autoputevima tokom kise da i ne pricam. Pogledajte nema zastitne ograde na motoputu kroz centar Beograda. I treci glavni faktor, je taj da Srbija jedina moze da uvozi auto krseve sa Euro 3 motorom u celoij Evropi. Takodje pogledajte, gde se desavaju smrtni slucajevi. To su ruralni delovi gde policije nema. Ovo su sve ostalo izgovori i skretanje sa tema.
Podelite komentar
KB
@bgd
Tačno je i ovo, ali morate prihvatiti čenjenicu da su srpski vozači ubeđeni da to najbolje rade, bahati, bezobrazni, ne poštuju pravila u saobraćaju, mnogo ali mnogo se koristi mobitel prilikom vožnje, prekoračenje brzine, preticanja na nedozvoljenim mestima, svi negde žure, mnogo nabrijani, da ne nabrajam dalje.
Podelite komentar
Čiča
Bravo, tačno 100%. Najgori vozaci su profesionalni vozaci i žene. Nekada su vozace kamiona i autobusa zvali "majstore" a danas su najgori uz vozace taxi vozila, dostavnih vozila i vozila sluzi. Po bahatosti iza profesionalnih vozaca su odmah i zene vozači, retko koja ima povezano znanje sa praksom i iskustvom i ili su totalno nesigurne ili su toliko nadobudne da je to zlo i naopako.
Podelite komentar
Snezana
@Čiča
Najviše udesa prave muškarci dok žene opreznije voze, tako da tvoj komentar pada u vodu zenomrsce.
Podelite komentar
Realno
Tu smo i po korupciji sve to ide zajedno. Al bitno je da oni zakone donose koji samo odgovaraju za punjenje budzeta. A kvalitet infrastrukture i vozila -1.
Podelite komentar