ALARMANTNO: Srbija među najgorim zemljama u Evropi po bezbednosti vozača, druga po smrtnosti na putevima
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Danka
Ništa novo
Kranp
Al zato imamo Agenciju za bezbednost saobraćaja koja izmišlja svakakve gluposti i primaju platu nizašta,..
bgd
Zna se ime direktora Puteva Srbije i tako dalje. Putevi su nebezbedni prvo zbog jako lose signalizacije, jako lose infrastukture itd. Evo navescu primer bankina, koje su izbacene sa autoputeva civilizovanih drzava, jer ubijaju vozace metalom. Takodje nemaju smisla kad autobus ili kamion predju u suprotnu stranu, postavljaju se betonske ograde. A o rupama, vodi na autoputevima tokom kise da i ne pricam. Pogledajte nema zastitne ograde na motoputu kroz centar Beograda. I treci glavni faktor, je taj da Srbija jedina moze da uvozi auto krseve sa Euro 3 motorom u celoij Evropi. Takodje pogledajte, gde se desavaju smrtni slucajevi. To su ruralni delovi gde policije nema. Ovo su sve ostalo izgovori i skretanje sa tema.