Njima Evropa i nije potrebna, jos sa ucenama i izmisljanjem nekih standarda. Mozda jesu najbogatiji, ali ne jos dugo, jer im je trenutna realnost Dacija. To sto mi imamo predstavu da je su svi u ostatku sveta slepci, je teska zabluda
Kad sam ja negde 1980 godine rekao nesto u vezi toga da će Kina jednog dana biti razvijena zemlja, meni i jednom kolegi su se ljudi smejali, zapravo rugali su se i meni a tek njemu jer je on hteo da pokrene sa jednim kolegom iz Italije neki biznis u Kini. Oni su nas obojicu ismevali do poniženja. Ja sam u medjuvremenu proveo 32 godine u USA, i sigurno se solidno . Penzija oko 1600 dolara mesečno, firmica mi radi i već 17 godina kaplje i od nje oko 2000 mesečno, plus neki bonusi, sve skupa uživam opušteno u Srbiji, baš sam zadovoljan. A ovaj drugar je danas u Šangaj, vodi nekoliko korporacija, ukupno za njega i kolegu Italijana radi oko 90000 ljudi. I uveliko je milijarder. Pa sad neka se i dalje smeju kome je do smeha. Ali kinu više ništa zaustaviti nemoze. Ja sam inace doktor nauka, tehničkih i matematika mi je ljubav, svakih nekoliko godina posetim kolegu u Kini onda tamo kopam i istražujem sta deca uče iz matematike u školama i na fakultetima i poredim sa USA. Ameri su u poredjenju sa Kinom u pra,pra kamenom dobu.
Pitanje ,koje se tiče svih nas:
Kada konačno počnje da se uvozi "BYD Seagull"narodni elektroautomobil za područje jugo-istočne Evrope tj Srbije,s obzirom da odnedavno poseduje besplatni softer za najkvalitetniju asistenciju vozačima,kao i brzo punjenje elektro automobila npr.za 5 minuta punjenja dobija se 400 km autonomije tj vožnje... Cena u Kini je trenutno oko 10.000 EUR a izvozom u Evropu -koštaće najviše do 20.000 EUR-a. Znači jeftiniji od Fiat Grande i Citroën C3 elektro automobila.?Uz subvenciju od 5000 EUR, biće jeftiniji za 5.000 EUR od našeg Fiata Granta i drugih... njegova autonomija sa jednim punjenjem je slična Fiat Grande citroin C3 elektroautomobilu...
Baš me čudi Stelantis propada, pitam se samo jel zbog gramzivosti i halapljivosti? Možda da spuste cene za jedno 20%??? A što se tiče Kine, tu nema šta puno da se kaže, jednostavno su postali superiorna rasa naspram celoga sveta i bukvalno su ne zaustavljivi! Koliko vidim Amerika pokušava preko ledja Evrope da se malo sačuva ali biće čupavo!
Prošlo je vreme sprdnje sa Kinezima. Oni su već i tehnološki i finansijski najstabilnija zemlja u svetu. Amerika opstaje na štampanju lažnog novca jer imaju skoro ceo svet zadužen u dolarima. Napravi li BRIKS svoju valutu puče Amerika kao balon od sapunice i odosmo u treći svetski rat.
Shandor
Njima Evropa i nije potrebna, jos sa ucenama i izmisljanjem nekih standarda. Mozda jesu najbogatiji, ali ne jos dugo, jer im je trenutna realnost Dacija. To sto mi imamo predstavu da je su svi u ostatku sveta slepci, je teska zabluda
Podelite komentar
Spirica
Kad sam ja negde 1980 godine rekao nesto u vezi toga da će Kina jednog dana biti razvijena zemlja, meni i jednom kolegi su se ljudi smejali, zapravo rugali su se i meni a tek njemu jer je on hteo da pokrene sa jednim kolegom iz Italije neki biznis u Kini. Oni su nas obojicu ismevali do poniženja. Ja sam u medjuvremenu proveo 32 godine u USA, i sigurno se solidno . Penzija oko 1600 dolara mesečno, firmica mi radi i već 17 godina kaplje i od nje oko 2000 mesečno, plus neki bonusi, sve skupa uživam opušteno u Srbiji, baš sam zadovoljan. A ovaj drugar je danas u Šangaj, vodi nekoliko korporacija, ukupno za njega i kolegu Italijana radi oko 90000 ljudi. I uveliko je milijarder. Pa sad neka se i dalje smeju kome je do smeha. Ali kinu više ništa zaustaviti nemoze. Ja sam inace doktor nauka, tehničkih i matematika mi je ljubav, svakih nekoliko godina posetim kolegu u Kini onda tamo kopam i istražujem sta deca uče iz matematike u školama i na fakultetima i poredim sa USA. Ameri su u poredjenju sa Kinom u pra,pra kamenom dobu.
Podelite komentar
Sale
Pitanje ,koje se tiče svih nas: Kada konačno počnje da se uvozi "BYD Seagull"narodni elektroautomobil za područje jugo-istočne Evrope tj Srbije,s obzirom da odnedavno poseduje besplatni softer za najkvalitetniju asistenciju vozačima,kao i brzo punjenje elektro automobila npr.za 5 minuta punjenja dobija se 400 km autonomije tj vožnje... Cena u Kini je trenutno oko 10.000 EUR a izvozom u Evropu -koštaće najviše do 20.000 EUR-a. Znači jeftiniji od Fiat Grande i Citroën C3 elektro automobila.?Uz subvenciju od 5000 EUR, biće jeftiniji za 5.000 EUR od našeg Fiata Granta i drugih... njegova autonomija sa jednim punjenjem je slična Fiat Grande citroin C3 elektroautomobilu...
Podelite komentar
DRagutin
Baš me čudi Stelantis propada, pitam se samo jel zbog gramzivosti i halapljivosti? Možda da spuste cene za jedno 20%??? A što se tiče Kine, tu nema šta puno da se kaže, jednostavno su postali superiorna rasa naspram celoga sveta i bukvalno su ne zaustavljivi! Koliko vidim Amerika pokušava preko ledja Evrope da se malo sačuva ali biće čupavo!
Podelite komentar
Nikola
Prošlo je vreme sprdnje sa Kinezima. Oni su već i tehnološki i finansijski najstabilnija zemlja u svetu. Amerika opstaje na štampanju lažnog novca jer imaju skoro ceo svet zadužen u dolarima. Napravi li BRIKS svoju valutu puče Amerika kao balon od sapunice i odosmo u treći svetski rat.
Podelite komentar