Kineski automobilski džin vredniji od tri zapadna giganta zajedno: Kako osvajaju globalno tržište?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Shandor
Njima Evropa i nije potrebna, jos sa ucenama i izmisljanjem nekih standarda. Mozda jesu najbogatiji, ali ne jos dugo, jer im je trenutna realnost Dacija. To sto mi imamo predstavu da je su svi u ostatku sveta slepci, je teska zabluda
Spirica
Kad sam ja negde 1980 godine rekao nesto u vezi toga da će Kina jednog dana biti razvijena zemlja, meni i jednom kolegi su se ljudi smejali, zapravo rugali su se i meni a tek njemu jer je on hteo da pokrene sa jednim kolegom iz Italije neki biznis u Kini. Oni su nas obojicu ismevali do poniženja. Ja sam u medjuvremenu proveo 32 godine u USA, i sigurno se solidno . Penzija oko 1600 dolara mesečno, firmica mi radi i već 17 godina kaplje i od nje oko 2000 mesečno, plus neki bonusi, sve skupa uživam opušteno u Srbiji, baš sam zadovoljan. A ovaj drugar je danas u Šangaj, vodi nekoliko korporacija, ukupno za njega i kolegu Italijana radi oko 90000 ljudi. I uveliko je milijarder. Pa sad neka se i dalje smeju kome je do smeha. Ali kinu više ništa zaustaviti nemoze. Ja sam inace doktor nauka, tehničkih i matematika mi je ljubav, svakih nekoliko godina posetim kolegu u Kini onda tamo kopam i istražujem sta deca uče iz matematike u školama i na fakultetima i poredim sa USA. Ameri su u poredjenju sa Kinom u pra,pra kamenom dobu.
Sale
Pitanje ,koje se tiče svih nas: Kada konačno počnje da se uvozi "BYD Seagull"narodni elektroautomobil za područje jugo-istočne Evrope tj Srbije,s obzirom da odnedavno poseduje besplatni softer za najkvalitetniju asistenciju vozačima,kao i brzo punjenje elektro automobila npr.za 5 minuta punjenja dobija se 400 km autonomije tj vožnje... Cena u Kini je trenutno oko 10.000 EUR a izvozom u Evropu -koštaće najviše do 20.000 EUR-a. Znači jeftiniji od Fiat Grande i Citroën C3 elektro automobila.?Uz subvenciju od 5000 EUR, biće jeftiniji za 5.000 EUR od našeg Fiata Granta i drugih... njegova autonomija sa jednim punjenjem je slična Fiat Grande citroin C3 elektroautomobilu...