Evropska unija predlaže ograničenje brzine od 30 km/h u gradovima: Navedene su sve prednosti…
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Milan
30 na sat znaci treca brzina i veca potrsnja goriva i vece zagadjenje
Ma
Čisto glupiranje.
NN
Iz iskustva jer živim u gradu koji je to uradio pre godinu dana mogu da vam kažem da sem gužvi i kolapsa nećete dobiti NIŠTA... A što se tiče ekologije ne verujem da je išta bolje kad za put od 15 min ja sad ostanem zaglavljen sat vremena... a da dodam i to da sam morao da zamenim dizela koji je trošio manje od 5 litara za Hibrida koji pije 15 u gradskim uslovima kako bi i dalje smeo da koristim auto u gradu... toliko o ekologiji i logici zelenih...