Yugo se vraća! Profesor iz Nemačke i srpski dizajner udružili snage, evo kako će izgledati novi model
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Votač
Ja sam godinama vozio Z101 i Juga.Sa njima sam prelazio mnoge kilometre,i po Turskoj,Bugarskoj,Rumuniji,celoj Jugoslaviji,nikada me ni jedan nije ostavio na cedili.Mana su im bili samo pumpe za gorivo i to one koje su uvozili iz POLjSKE,a na njima membrane,bile su lošeg kvaliteta,kada se pumpa zagreje znala je da ne pumpa gorivo.Ali i za to je bilo spasa,nosio sam uvek 2litre vode u gepeku dok ne zamenim ili pumpu ili membranu i to SAM na putu.Ajd da danas vidim nekog ko će na putu i to noću da popravi bilo koji auto.Već 200 evra u đep i šlep službu
Yugo
a yugo Florida
el će
dide u ameriki