Svetla koja ubijaju: 216 nesreća zbog tehnologije koju svi žele na svojim automobilima
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ron
Treba pogledati istraživanje AMS-a koje pokazuje da led sijalice jesu problem, zato što postojeći farovi nisu prilagođeni tom tipu sijalica.
Koji duduci
Pa nije važno kako prave svetlo (LED, fluorescentno, užarena nit, ...) već kakvo (spektar), koliko jako i kako usmereno. Što "volim" kada političari umisle da "znaju" nešto samo da bi imali šta da nalupetaju protiv ostalih. Kao što vidimo nije to plodno samo u Srbiji, ima toga svuda. Na nama je da ne budemo budale te da verujemo ljudima (šta god da kažu) već činjenicama (ma ko da ih izrekne). U ovom slučaju postoji i druga strana medalje: bolja vidljivost u većini situacija koja i smanjuje udese, kako sa ostalim vozilima tako i sa pešacima, životinjama i drugim stvarima.