Norvežani prave istoriju: Skoro svi kupuju električne automobile, a evo koja marka dominira njihovim ulicama
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Goxi
Lep vam je tekst ali mislim da ne znate sta kaze Norveski zakon. Kada dodje zima i elektricni automobil se nadje u sneznoj oluji ili na prevelikoj hladnoci, vlasnik mora odmah da ga parkira pored puta, izadje iz njega i zaustavi prvi auto sa SUS motorom da ga odveze kuci ili na sigurno toplo mesto. Vozaci automobila sa SUS motorima su zimi u obavezi da ukoliko naidju na vozaca elektricnog automobila odmah ga prime u vozilo i odvezu na sigurno toplo mesto. Zapitajte se zasto i sta bi se desilo vlasniku u elektricnom automobilu na niskim temperaturama kada baterije izgube kapacitet i kada grejanje mora dodatno da ih optereti. Koliko statistika o kojoj pisete ima smisla u zemljama poput Norveske? Svako od tih novih vlasnika elektricnih automobila ima bar jedan auto sa SUS motorom a elektricni mu sluzi da se tokom 3 meseca leta svrcka po komsiluku.
Whisperer
Ne postoji mogucnost ovakve masovne elektrifikacije, da bi planeta mogla da je izdrzi. Norveska je specifican primer, ima jeftine el.energije, prodaje naftu, pa ima prihode, a rudnici koji nekome zagadjuju vodu, vazduh I hranu su daleko od njih. EV ima 100% vise bakra od obicnog SUS vozila, vreme od novog nalazista do razradjenog rudnika bakra je oko 15 I vise godina. O ostalim plemenitim I retkim metalima koji su neizostavni deo takvih baterija, da se ne govori. Ovakva elektrifikacija preti da cene svih takvih metala lansira u nebo, sa ogromnim troskovnim posledicama po svaki drugi proizvod. Suluda prica.
Zoka
Ja licno ih nikad necu kupit niti vozit. ko voli, nek izvoli.