Norvežani prave istoriju: Skoro svi kupuju električne automobile, a evo koja marka dominira njihovim ulicama

N. M.
N. M.  

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Whisperer
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Goxi

    08. januar 2025 | 19:53

    Lep vam je tekst ali mislim da ne znate sta kaze Norveski zakon. Kada dodje zima i elektricni automobil se nadje u sneznoj oluji ili na prevelikoj hladnoci, vlasnik mora odmah da ga parkira pored puta, izadje iz njega i zaustavi prvi auto sa SUS motorom da ga odveze kuci ili na sigurno toplo mesto. Vozaci automobila sa SUS motorima su zimi u obavezi da ukoliko naidju na vozaca elektricnog automobila odmah ga prime u vozilo i odvezu na sigurno toplo mesto. Zapitajte se zasto i sta bi se desilo vlasniku u elektricnom automobilu na niskim temperaturama kada baterije izgube kapacitet i kada grejanje mora dodatno da ih optereti. Koliko statistika o kojoj pisete ima smisla u zemljama poput Norveske? Svako od tih novih vlasnika elektricnih automobila ima bar jedan auto sa SUS motorom a elektricni mu sluzi da se tokom 3 meseca leta svrcka po komsiluku.

  • Whisperer

    07. januar 2025 | 14:54

    Ne postoji mogucnost ovakve masovne elektrifikacije, da bi planeta mogla da je izdrzi. Norveska je specifican primer, ima jeftine el.energije, prodaje naftu, pa ima prihode, a rudnici koji nekome zagadjuju vodu, vazduh I hranu su daleko od njih. EV ima 100% vise bakra od obicnog SUS vozila, vreme od novog nalazista do razradjenog rudnika bakra je oko 15 I vise godina. O ostalim plemenitim I retkim metalima koji su neizostavni deo takvih baterija, da se ne govori. Ovakva elektrifikacija preti da cene svih takvih metala lansira u nebo, sa ogromnim troskovnim posledicama po svaki drugi proizvod. Suluda prica.

  • Zoka

    05. januar 2025 | 21:10

    Ja licno ih nikad necu kupit niti vozit. ko voli, nek izvoli.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA