Nemački TÜV potvrdio: Ovaj automobil je neprikosnoveni šampion na tehničkim pregledima

N. M.
N. M.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Honda Jazz četvrte generacije dobila je prestižno priznanje od nemačkog TÜV-a za 2025. godinu, zauzevši prvo mesto po kvalitetu na tehničkim pregledima. Samo 2,4% modela ovog automobila ne prođe prvi tehnički pregled, što ga čini najpouzdanijim vozilom u kategoriji starosti od dve do tri godine.

Honda Jazz lansirana 2020. godine nastavila je tradiciju ekonomične vožnje i praktičnih detalja. Dizajn ostaje nenametljiv, a dimenzije su tipične za segment malih automobila sa dužinom od 4,04 metra. Međutim, ono što ga izdvaja je inovativan prostorni koncept. Poznata "Magic Seats" zadnja sedišta omogućavaju potpuno preklapanje, čime se otvara prostor za transport glomaznog tereta. Prtljažnik nudi kapacitet od 304 do čak 1205 litara, dok putnički prostor pruža udobnost koja premašuje očekivanja za ovu klasu vozila.

Materijali korišćeni u unutrašnjosti su prilagođeni segmentu, dok se osnovnim funkcijama poput navigacije i automatske klime upravlja pomoću fizičkih tastera, što doprinosi intuitivnosti.

Hibridna tehnologija i niska potrošnja

Na nemačkom tržištu Honda Jazz je dostupna samo sa hibridnim pogonom (e:HEV). Sistem kombinuje benzinski motor zapremine 1,5 litara sa 98 KS, generator i elektromotor od 109 KS i 253 Nm obrtnog momenta. Potrošnja u proseku iznosi svega 4,5 litara na 100 kilometara, dok gradska vožnja može rezultirati i nižim vrednostima. Nakon redizajna 2023. godine, pogonski sklop je unapređen, pa električni motor sada pruža 122 KS, dok benzinski motor ima 107 KS.

Rezultati na tehničkim pregledima

Četvrta generacija modela Honda Jazz briljirala je na prvom tehničkom pregledu bez ikakvih zamerki na šasiju, kočnice i zaštitu životne sredine. Jedini manji problemi primećeni su kod dnevnih svetala i maglenki, što su ujedno i retke slabosti ovog modela.

Prethodne generacije takođe su se pokazale pouzdanim. Treća generacija, proizvođena od 2015. do 2020. godine, nudi motore od 102 i 130 KS, dok su problemi sa šasijom, svetlima i kočnicama minimalni. Druga generacija, iako starija, beleži tek nešto učestalije greške sa zadnjim svetlima i korozijom, ali i dalje ostaje iznad proseka po pouzdanosti.

Visoka cena i održavanje vrednosti

Cena Honde Jazz na početku prodaje iznosila je najmanje 22.000 evra, što se odrazilo na tržište polovnih vozila. Danas, početne cene za ovaj model iznose oko 15.000 evra, čime se Jazz pozicionira kao jedan od skupljih, ali izuzetno pouzdanih automobila u svojoj klasi.

Honda Jazz nije samo lider u pouzdanosti, već i pravi primer automobila koji se prilagođava svakodnevnim potrebama vozača, uz inovativna rešenja i nisku potrošnju.

(Telegraf.rs)

Video: Magija Nikole Jokića i trojka sa pola terena: Možda i najluđi koš karijere

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA