Novi plan iz Štutgarta: Mercedes ponovo nudi početni, pristupačniji dizel motor 200 d od 163 KS

N. M.
N. M.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 3

Mercedes-Benz je najavio povratak kultnog dizel motora 200 d, ovaj put u novoj verziji koja nudi kombinaciju pristupačnosti i performansi. Za mnoge ljubitelje brenda, oznaka „200 d“ budi nostalgiju i podseća na klasične modele sa skromnim, ali dugotrajnim performansama.

Sada ovaj motor postaje deo nove E-klase, ali i popularnog SUV-a GLC, čime Mercedes cilja na širi spektar kupaca koji žele pouzdanost i ekonomičnost dizela.

Novi 200 d motor donosi unapređene karakteristike sa četvorocilindričnim motorom zapremine 1993 cm³, razvijajući 163 konjske snage uz dodatnih 20 KS koje pruža blagi hibridni sistem. Ukupni obrtni moment iznosi 380 Nm pri 1800-2800 obrtaja u minuti, što omogućava solidna ubrzanja i maksimalnu brzinu od 222 km/h kod E-klase.

Ubrzanje do 100 km/h traje samo 8,5 sekundi, što ovaj model čini pogodnim za sve koji traže optimalnu kombinaciju performansi i potrošnje.

Potrošnja goriva kod nove E-klase 200 d, prema WLTP standardu, kreće se između 5,4 i 4,7 litara na 100 km za limuzinsku verziju, dok T-model (karavan) troši nešto više, između 5,6 i 4,9 litara na 100 km. Cena limuzinske verzije u Nemačkoj startuje od 55.370,70 evra, dok za GLC model postoji još povoljnija ponuda.

GLC 200 d 4MATIC - terenska verzija sa dodatnim pogonom

U GLC modelu, motor 200 d dolazi sa 4MATIC pogonom na sva četiri točka, što omogućava bolju stabilnost i sigurnost na svim terenima. Performanse su nešto skromnije u odnosu na E-klasu, sa ubrzanjem od 8,9 sekundi do 100 km/h i maksimalnom brzinom od 208 km/h. Potrošnja u kombinovanom režimu vožnje iznosi između 5,9 i 5,1 litara na 100 km, a ovaj motor se nudi i u sportskijoj verziji GLC Coupe, što ga čini atraktivnim izborom za vozače koji traže balans između luksuza i ekonomičnosti.

Mercedes ovim potezom odgovara na tržišnu potražnju za ekonomičnim i dostupnim motorima koji ipak ne odustaju od performansi. Povratak 200 d modela u novom ruhu predstavlja pokušaj brenda da sačuva privrženost svojih dugogodišnjih kupaca, dok istovremeno pruža priliku novim generacijama da iskuse tradiciju i kvalitet Mercedes-Benz vozila.

(Telegraf.rs/Auto Klub)

Video: "Planiram nešto za sledeću godinu" Senidah napravila "lom" u klubu, pa pomenula učešće na Evroviziji

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Raks

    2. novembar 2024 | 03:19

    Napokon samo benzinci i dizelaši mogu izvući nemačku i Evropu iz ovog haosa 🙏

  • Lucky

    2. novembar 2024 | 13:08

    Hahaha... Ekoloski nema sta! Zar drugi ne ce da slede isti primer? Paraziti dok ne isisaju sav zivot ne menjaju strategiju a onda samo predju na sledecu zrtvu!!!!

  • Neša

    2. novembar 2024 | 13:15

    Dali je u pitanju novo razvijen Mercedesov motor ili je u pitanju ili PSI Francuski motor koji su već išli u E klasu.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA