Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Realno
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Realno

    28. oktobar 2024 | 14:20

    Ferrari je za snobove. Snobovi moraju da kupe 3 ferrarija koji su njesra ,da bi kupili eksluzivniji model. Da ne pricamo o novoj cigli f80. Nedaj Boze da neko od novinara kaze da je model katastrofa odmah ide linc. Cayenne turbo gt duplo jeftini,a brzi ,kvalitetni,prostraniji... Zasto propeti konjic ne dozvoljava uporedni test sa Porseom. Ustvari moze ali samo da nije turbo gt. Sve u svemu italijani katastrofa.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA