Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Неша
Најтраженији на свету би значило да ће у наредним годинама бити и најпродаванији. То се наравно неће десити. По броју продатих мотора у свим категоријама БМВ није у првих десет на свету а мислим да и у Европи КТМ има већу производњу. БМВових 200 хиљада звучи смешно према Ходиних 14 милиона примерака годишње. Многе Кинеске и Индијске фирме праве по 5-7 милиона моторцикала. Овај БМВ би се могао назвати само жељом. Као Ферари међу утомобилима. Само скупи статусни симбол који се купује не да би се возио већ да би био виђен на паркингу испред скупог ресторана.
Coa
Cena prava sitnica:),ali kad pogledam cene hrane u Srbiji i nije mibskup ovaj motor.