Stigao je BMW R 1300 GS Adventure – Najtraženiji motocikl na svetu!

A. V.
A. V.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 2

Nakon velikog iščekivanja, trenutno najtraženiji motocikl na svetu, BMW R 1300 GS Adventure, stigao je i u Beograd, gde je premijerno predstavljen u prodajnom centru Delta Motors. Ovaj revolucionarni BMW model, za koji se očekuje da će biti najprodavaniji ikada u Adventure segmentu, postavio je nove standarde koji će oblikovati budućnost moto segmenta.

BMW R 1300 GS Adventure donosi neponovljivo iskustvo - počev od najsavremenijih tehnologija i impresivnog dizajna, do moćnih performansi koji ga čini posebno samouverenim i dominantnim gde god da se pojavi. Ovaj inovativni motocikl koji redefiniše iskustvo u vožnji, dolazi sa bogatom standardnom opremom uz raznovrsne opcionale za vrhunski ugođaj.

BMW R 1300 GS Adventur Foto: Promo/ Aleksandar Savin

Impresivni BMW R 1300 GS Adventure poseduje legendarni dvocilindrični bokser motor koji dolazi sa 1.300 cc i 145 konjskih snaga pri 7.750 o/min. Maksimalni obrtni moment je 149 Nm pri 6.500 o/min. što ga čini daleko najmoćnijim BMW bokser motorom ikada serijski proizvedenim.

Novo elektronsko dinamičko podešavanje vešanja (DSA) sada kombinuje dinamičko podešavanje prednjeg i zadnjeg prigušenja sa odgovarajućim podešavanjem tvrdoće opruge – u zavisnosti od izabranog režima vožnje i uslova vožnje. Automatsko podešavanje opruge osigurava kompenzaciju opterećenja, što čini vožnju na svim površinama još uzbudljivijom.

BMW R 1300 GS Adventur Foto: Promo/ Aleksandar Savin

Sa prilagodljivom opcionom kontrolom visine, novi R 1300 GS Adventure nudi potpuno automatsko podešavanje, obezbeđujući maksimalnu udobnost u pogledu dinamike vožnje i slobode naginjanja.

R 1300 GS Adventure sada poseduje četiri režima vožnje, koja se lako prilagođavaju preferencijama vozača. Režimi vožnje "Rain" i "Road" su lako adaptivni na gotovo sve uslove na putu. Sa "Eco" režimom vožnje moguće je postići maksimalni domet, dok dodatni režim vožnje "Enduro" omogućava poboljšano iskustvo vožnje van standardnih puteva.

BMW R 1300 GS Adventur Foto: Promo/ Aleksandar Savin

Sa novim automatizovanim asistentom za prebacivanje stepena prenosa (ASA), BMW Motorrad nudi inovativno tehničko rešenje za lakšu i udobniju vožnju motociklom. Iskustvo vožnje je dodatno poboljšano automatizacijom kvačila i menjača.

Novi R 1300 GS Adventure je već standardno opremljen dinamičkim tempomatom (DCC) sa funkcijom kočenja. Asistent pri vožnji nudi različite funkcije poput aktivnog tempomata (ACC), upozorenja na frontalni sudar (FCW), upozorenja o promeni trake, kao i upozorenja na sudar sa zadnje strane (RECW).

BMW R 1300 GS Adventur Foto: Promo/ Aleksandar Savin

Ovaj novitet dolazi sa opcionalnim aluminijumskim centralnim koferom od 37 litara uz njegov nosač koji umanjuje vibracije, a tu je i unutrašnje osvetljenje koje olakšava upotrebu. Pored toga, unutar kofera je integrisana USB utičnica. Opcionalno su dostupni i bočni koferi ukupnog kapaciteta od oko 73 litre, uz opcionalna proširenja od 10 litara.

Moćni BMW R 1300 GS Adventure sada je dostupan i u Srbiji u BMW Motorrad prodajnim centrima, a njegova cena kreće od 22.990 evra.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Coa

    21. oktobar 2024 | 21:41

    Cena prava sitnica:),ali kad pogledam cene hrane u Srbiji i nije mibskup ovaj motor.

  • Неша

    22. oktobar 2024 | 17:54

    Најтраженији на свету би значило да ће у наредним годинама бити и најпродаванији. То се наравно неће десити. По броју продатих мотора у свим категоријама БМВ није у првих десет на свету а мислим да и у Европи КТМ има већу производњу. БМВових 200 хиљада звучи смешно према Ходиних 14 милиона примерака годишње. Многе Кинеске и Индијске фирме праве по 5-7 милиона моторцикала. Овај БМВ би се могао назвати само жељом. Као Ферари међу утомобилима. Само скупи статусни симбол који се купује не да би се возио већ да би био виђен на паркингу испред скупог ресторана.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA