Ovi automobili u Srbiji koštaju od samo 270 do 1000 evra: Izabrali smo 4 najjeftinija i najbolja za te pare
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
M.m
Imao 3 lade,e to su bili dani,po mom iskustvu kupiš održavan,I samo sipaj i vozi
Предраг
Својевремено ми је један мајстор рекао како је убеђивао свог оца да промени прирубницу на фићи и среди кочнице а он није желео да га послуша. Зато је он понављао да је јефтин живот у Србији.
Dragan
Koliko para toliko muzike,čemu ovakvi komentari,baš me zanima koliko će kilometara da pređu ovi novi tipovi automibila od 1000kubika i 1200 kubika a karoserija teška do 1.5t i imaju konjažu na visokom broju obrtaja koja je dobijena preko kompjutera.