Automobilske kompanije u Evropi ubrzano prelaze na električna vozila da bi izbegle ogromne kazne

N. M.
N. M.  

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Om

    03. septembar 2024 | 10:28

    Mogu oni uzurbano prelazit ali ih prodaja demantira , skupo ce ih kostat taj forsirani prelaz na struju ...

  • Bale

    27. avgust 2024 | 15:25

    Ja ga nebi ni dzabe da mi poklone. Kad vidite cene bateria, padnete u nesvest.

  • Ma

    26. avgust 2024 | 16:51

    ovo ludilo ima da se zaustavi kad tad !

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA