Opstanak Seat Ibize pod znakom pitanja: Da li će sledeći redizajn biti dovoljan za borbu sa konkurencijom?
Kako bi se izbeglo povlačenje Ibize sa tržišta, Seat će morati da uvede neku formu hibridne tehnologije
Seat Ibiza, jedan od najprodavanijih modela španske marke, suočava se sa neizvesnom budućnošću. Iako je Ibiza trenutno najprodavaniji model Seata, sa 47.200 registrovanih vozila u prvih šest meseci ove godine, njena budućnost je pod velikim znakom pitanja zbog nedostatka tehnoloških inovacija koje su neophodne za održanje konkurentnosti na tržištu.
Peta generacija Ibize, predstavljena 2017. godine, doživela je uspeh zahvaljujući uvođenju Volkswagenove platforme MQB A0, što je značajno unapredilo vozilo u odnosu na prethodne generacije. Međutim, dok konkurencija ubrzano prelazi na hibridne i električne pogonske sisteme, Ibiza ostaje u senci zbog oslanjanja na zastarelu tehnologiju, što dovodi u pitanje njen opstanak u sve zahtevnijem B segmentu.
Iako je Seat u 2021. godini osvežio izgled i opremu Ibize, sledeći veliki remont planiran za 2024. godinu možda neće biti dovoljan da održi ovaj model konkurentnim. Nedostatak hibridnih opcija, kao i povlačenje Eco verzije na CNG, stavljaju Ibizu u težak položaj, posebno s obzirom na sve strože propise Evropske unije o emisiji CO2.
Kako bi se izbeglo povlačenje Ibize sa tržišta, Seat će morati da uvede neku formu hibridne tehnologije, što bi moglo produžiti vek trajanja ovog popularnog modela. Ostaje da se vidi da li će nadolazeći remont doneti dovoljno inovacija kako bi Ibiza ostala relevantna u vremenu kada automobili postaju sve tehnološki napredniji i ekološki prihvatljiviji.
(Telegraf.rs)
Video: Stevanović posle zlata na OI: "Da sustignemo Durenta..."; Jakšić poručio: "Daleko je Los Anđeles..."
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.