≫
Japan predstavio magnetnu levitaciju za automobile: Da li je ovo kraj svih motora i baterija?
≫
Ova tehnologija koristi energiju samo pri pokretanju, stvarajući magnetno polje koje omogućava automobilima da lebde iznad staze bez trenja
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vlada
Glupost
Milutin
Uvek je problem zagađenja okoline jer izbacivanje energije iz sus motora u neki drugi segment je samo ista priča u drugom pakovanju. Za električne automobile mora da se potrebna električna energija negde i nekako proizvede. Postojeći načini dobijanja električne energije jedva zadovoljavaju potrebe privrede i stanovništva razvijenih zemalja. Već ovo zahteva mnogostruko povećanje atomskih centrala, ako nećemo samo da umesto u sus motorima da povećamo dobijanje električne energije iz sagorevanja fosilnih goriva. Tako i ovo klizanje po elektromagnetnom polju. Potrebna je inicijalna energija za pokretanje ali kako obezbediti energiju za elektromagnetnu podlogu. A to polje mora biti stalno bez obzira kretalo se neko vozilo po njemu ili ne. Dakle na sva moguća zagađenja koja bi obezbeđivala energiju za te potreba dolazi i do novog, ogromnog, elektromagnetnog zagađenja. Već će ono biti značajno i sa električnim automobilima kojih za sada ima malo. A tek cena infrastrukture!
PINGVIN
To pravim i ja u kućnoj radionici....pokretati vozilo na taj način nije problem, problem je kako njime upravljati i kociti...inercija je čudo, naročito kod levitacije...zanimanje se ....