Japan predstavio magnetnu levitaciju za automobile: Da li je ovo kraj svih motora i baterija?

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Vlada

    10. avgust 2024 | 23:32

    Glupost

  • Milutin

    08. avgust 2024 | 12:06

    Uvek je problem zagađenja okoline jer izbacivanje energije iz sus motora u neki drugi segment je samo ista priča u drugom pakovanju. Za električne automobile mora da se potrebna električna energija negde i nekako proizvede. Postojeći načini dobijanja električne energije jedva zadovoljavaju potrebe privrede i stanovništva razvijenih zemalja. Već ovo zahteva mnogostruko povećanje atomskih centrala, ako nećemo samo da umesto u sus motorima da povećamo dobijanje električne energije iz sagorevanja fosilnih goriva. Tako i ovo klizanje po elektromagnetnom polju. Potrebna je inicijalna energija za pokretanje ali kako obezbediti energiju za elektromagnetnu podlogu. A to polje mora biti stalno bez obzira kretalo se neko vozilo po njemu ili ne. Dakle na sva moguća zagađenja koja bi obezbeđivala energiju za te potreba dolazi i do novog, ogromnog, elektromagnetnog zagađenja. Već će ono biti značajno i sa električnim automobilima kojih za sada ima malo. A tek cena infrastrukture!

  • PINGVIN

    07. avgust 2024 | 22:14

    To pravim i ja u kućnoj radionici....pokretati vozilo na taj način nije problem, problem je kako njime upravljati i kociti...inercija je čudo, naročito kod levitacije...zanimanje se ....

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA