Opet i uvek samo popusti za one koji imaju novac i koji su bogati. Običan građanin srednje klase nema šanse da kupi a naročito siromašni koji se raduju i vozilu od 200evra. Trajaće par godina i ukinuće proizvodnju čim gazda pokupi subvencije za zaposlene koje daje naša država odnosno mi građani.
Ocekuje se da ce maksimalna brzina ovog automobola biti 135kmh, slicno kao i citroen c3. Ako ga na autoputu vozim 130, hoce li se pregrejati i ipustiti dušu,i koliki ce mu domet bii na toj brzini? To je kljucno pitanje. Ako ne moze da se vozi 130,onda kupovina nema poentu jer moj grande punto lagano podnosi takvu voznju,a u sestoj moze da se tera i 140kmh konstantno na 2800 obrtaja.
To je podatak za C3 sa benzinskim motorom 1.2 sa 83 ks.
Za elektricni cekamo podatke, on ce moci znatno brze al mu se tada kapacitet baterije smanjuje tj domet autu od 320 km.
Ovaj auto se pravi isključivo za gradsku vožnju, i medjugrafaku, nije baš predviđen za auto put. Na auto putu autonomija baterije pašće u za 40%, put do, naprimer, bio bi pravi pakao. Teško bi prolazio 200km od punjenja do punjenja i morali bj da stanemo i fo 4 puta ako idemo do Hrvatske naprimer.
Znaci bice subvencija samo za 290 grande pandi kad se ova suma podeli sa 5 hiljada? Pa sta je to? 🤣 Nama treba model da se prodaje po najmanje 1000 automobila mesecno, a ne 290 godisnje odnosno 24 mesecno.
Jovan
Opet i uvek samo popusti za one koji imaju novac i koji su bogati. Običan građanin srednje klase nema šanse da kupi a naročito siromašni koji se raduju i vozilu od 200evra. Trajaće par godina i ukinuće proizvodnju čim gazda pokupi subvencije za zaposlene koje daje naša država odnosno mi građani.
Podelite komentar
Bojan
Bez kredita i subvencija neće se prodavati.
Podelite komentar
Pffff
Najveća prednost joj je rima i imenu,Grande Panda!
Podelite komentar
Hmm
Ocekuje se da ce maksimalna brzina ovog automobola biti 135kmh, slicno kao i citroen c3. Ako ga na autoputu vozim 130, hoce li se pregrejati i ipustiti dušu,i koliki ce mu domet bii na toj brzini? To je kljucno pitanje. Ako ne moze da se vozi 130,onda kupovina nema poentu jer moj grande punto lagano podnosi takvu voznju,a u sestoj moze da se tera i 140kmh konstantno na 2800 obrtaja.
Podelite komentar
Dex
@Hmm
To je podatak za C3 sa benzinskim motorom 1.2 sa 83 ks. Za elektricni cekamo podatke, on ce moci znatno brze al mu se tada kapacitet baterije smanjuje tj domet autu od 320 km.
Podelite komentar
Mihajlo
@Hmm
Druze, nije ovo auto za autoputeve, samo za gradsku voznju. I to dok traje baterija, posle moze samo na otpad, jer se ne isplati menjati bateriju...
Podelite komentar
Realan
@Hmm
Ovaj auto se pravi isključivo za gradsku vožnju, i medjugrafaku, nije baš predviđen za auto put. Na auto putu autonomija baterije pašće u za 40%, put do, naprimer, bio bi pravi pakao. Teško bi prolazio 200km od punjenja do punjenja i morali bj da stanemo i fo 4 puta ako idemo do Hrvatske naprimer.
Podelite komentar
Miki
Znaci bice subvencija samo za 290 grande pandi kad se ova suma podeli sa 5 hiljada? Pa sta je to? 🤣 Nama treba model da se prodaje po najmanje 1000 automobila mesecno, a ne 290 godisnje odnosno 24 mesecno.
Podelite komentar