Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mile
Svatko ko veruje u elektricna kola je nazalost naivan kao ovaj đango , ne treba bit previse pametan dovolnjo je pogledat svedske trendove , slabu prodaju ev sa sve poticajima , pokusaj prodaje polovnih ev koji nikako ne ide posto niko ne zeli polovni elektricni auto i vise od 50% vlasnika ili se vratilo na klasicna kola ili se zeli vratit . Dovoljno je samo se informirat , elektricne energije je sad jevo dovoljno a kad bi sva kola na svetu bila elektricna imali bi golemi problem . Samo francuska ima 48 nuklearnih reaktora a na svetu ih ima 400 cca , sve one proizvode nuklearni radioaktivni otpad i svaka je potencijalni cernobil , ako se toliko energije radi na vetar i sunce cemu toliko reaktora ??? Ne prakticnost ev je ocigledan ko je samo jednom otisao na put zna da se morat ti prilagodit kolima a ne ona tebi sto je za dansnje vreme smesno i zalosno.
Mihajlo
Evo sada kupis elektricni auto, dobijes garanciju na bateriju 10 godina. Ako sve prodje kako treba posle 10 godina tu bateriju mozes samo da bacis a nova ce kostati vise nego taj auto koji si kupio nov. Znaci i auto i baterija na otpad koji nije nimalo "zelen". I tako u krug.... Nema tu nigde ekologije samo profit...
Mile
Uzas sto rade , nekom je veoma velik interes da se prodaju elektricna kola i na bilo koji nacin ce pokusta to ostvarit iz neke svoje koristi. Neki ce reci zbog ekologije ali cinjenica je da ekologija nema nikakve veze jer se dobro zna koliko ev zagaduju , eventualno se zagadenje seli iz gradova u ruralna podrucja ! Da ne pricam o tome kako su trenutno punionice u premalom broju , cekanje na punjenje , preskupi popravci ev koje ne moze svako popravljat . I slag na torti , kako se dobija elektricna energija , ugljen , nuklearne elektrane a svaka od njih je potencijalni černobil ...