Bentley okončao proizvodnju legendarnog W12 motora
Proces sklapanja motora zahtevao je oko sedam sati rada i sastavljanje otprilike 2600 delova
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Profesor
Mnogi su posrnuli i izjavili da vise nece da prave motore sa unutarnjim sagorevanjem međutim stvarnost ih je pritisnula da se predomisle .
ććć
Konačno👌. Samo se još Ferrari nešto praćaknuo sa modelom 12 cilindri. Ali, to je svakako poslednji trzaj.🧐 Da, već jedared za svagda ukinemo motore sa unutrašnjim sagorevanjem. Oldtimere isključivo u muzeje. Ni te šklopocije na ulici da ne vidimo. Ovima što čeznu za prohujalim vremenima uplatiti kolektivne seanse.Možda im bude malkice bolje... U, svakom slučaju elektrifikacija totalna je sada dobrodošla 🙌. Današnje baterije koje su realno još uvek loše.Biće rešene od strane Kineza sasvim sigurno i to vrlo brzo. Sve ostalo je 18 hiljada puta bolje... Planeto izdrži još malo 🌍