≫
Velika premijera, Telegraf.rs slikao novi Fiat Grande Panda: Ovo je novi model iz Kragujevca
≫
Automobil ima "terensku" pojavu i predstavlja spoj talijanske automobilske arhitekture i gena koje stižu iz "Džipa", brenda takođe u vlasništvu Stellantis alijanse
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mr
Pokusavam naci ružniju kantu od auta u zadnjih 20 godina...!! Ko ovo kupi u Ginisovu knjigu ga treba staviti..!!
Предраг
Овај хибрид ће бити ок за град,елктричне никако.Требало би да врате бренд застава и да склапају идаље 500л као заставу 500л то био јефтин ауто и био би хит у целом региону.Буде у дизел 1,3мјт и бензин 1,0са плином то би ми сиротиња раја куповали ,да ти држава бескаматни кредит и терај.
Чоле
Замајавање народа. Ово је пројекат за светско тржиште а не домаће, људи или немају или не желе да дају толики новац за овај аутић тако да ми од овога немамо апсолутно ништа.