BMW brani povećanje mase modela M5 na skoro dve i po tone: "Ovo je trenutno najbolje rešenje"

N. M.
N. M.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Novi BMW M5, sada sa plug-in hibridnim pogonom, ima masu od 2444 kg, što je 450 kg više od prethodnog modela. Frank van Mil, šef BMW-ovog M odeljenja, objasnio je da je dodavanje teškog hibridnog sistema bio jedini način da se model M5 zadrži u proizvodnji, usled novih propisa o emisiji.

Van Mil je naveo da BMW još nije spreman da potpuno elektrifikuje M5, pa su se odlučili za hibridni pogon koji omogućava domet od oko 70 km na električni pogon. Iako je ovaj domet skroman, dovoljan je za svakodnevnu vožnju po gradu.

"Električnom M5 bi bilo potrebno mnogo više od samih baterija. Potrebna je cela nova arhitektura, elektronika i visokonaponski sistem", rekao je van Mil za CarBuzz.

"Ovo je trenutno najbolje rešenje koje smo mogli da ponudimo", dodao je.

Van Mil insistira da, uprkos dodatnoj težini, novi M5 i dalje zadržava prepoznatljive performanse i vozne karakteristike. Sa emisijom CO2 od samo 50 g/km prema WLTP standardu, novi M5 će u nekim zemljama biti pristupačniji zbog smanjenih poreskih davanja, što ga može učiniti privlačnijim izborom u odnosu na M3 bez hibridne tehnologije.

(Telegraf.rs)

Video: Pre 2 godine Aleksandru je Peca varao sa Majom: Sada smo ih uhvatili zajedno na moru

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA