Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Lale
Svet je poludeo. Moćnici iz autoindustrije su tako odlučili i plaćaju medije hvalaći EV na sva usta. A šta fali vozilima na vodonik? Najrasprostanjeniji hemijski element ne samo na Zemlji nego u celom Svemiru! Jeftin i ekološki čist za proizvodnju, nusprodukt sagorevanja u SUS motoru je voda. Nešto mnogo ne valja sa današnjim Svetom.
Sibin
E sad ga je ugasio!!! Zamisli Jaguar na struju, pa to je nebuloza!!!
Crkota
Piši propalo. O čemu vi bre pišete kakva budućnost elektrifikacije. Ovi ostali se vraćaju na sus motore ovi ukidaju iste. Pa prodaja električni vozila pala preko 30 posto. Polovni električni automobili gube preko 60 posto vrednosti. Od kada vam je ova informacija. Mnogo je bajata