Ovih 5 tajni čine Ferrari uspešnim i luksuznim brendom
Ove godine, Ferrari je po prvi put pretekao Hermes i postao najvrednija luksuzna kompanija na svetu
U svetu luksuznih brendova, Ferrari se ističe kao simbol prestiža i ekskluzivnosti.
Ove godine, Ferrari je po prvi put pretekao Hermes i postao najvrednija luksuzna kompanija na svetu, pisao je BizLife.rs.
Evo pet tajni koje doprinose uspehu i luksuzu Ferrarija.
1. Ekskluzivnost i ograničena proizvodnja
Ferrari se fokusira na ograničenu proizvodnju automobila kako bi održao svoju ekskluzivnost. Iako bi mogao da proda mnogo više automobila, Ferrari namerno proizvodi manje nego što tržište zahteva. Ovo čini njihove automobile izuzetno poželjnim, sa prosečnom cenom od 380.000 dolara. Kupci često moraju da čekaju do tri godine za svoje vozilo, što samo povećava njegovu privlačnost.
2. Emocionalna veza sa kupcima
Ferrari se ne oslanja samo na tehničke specifikacije i performanse, već gradi emocionalnu vezu sa svojim kupcima. Prema rečima izvršnog direktora Benedeta Vigne, pravi luksuzni proizvod treba da izazove emocije. Ferrari koristi tehnologiju, inovacije i bogato nasleđe kako bi stvorio vozila koja nisu samo prevozna sredstva, već i simboli strasti i želje.
3. Pažljivo određivanje cena
Cena Ferrarija nije samo rezultat tržišne analize, već i emocionalnog iskustva. Mesec dana pre lansiranja novog modela, tim uključujući izvršnog direktora, direktora marketinga i finansijskog direktora, testira automobil na stazi. Na osnovu emocija koje dožive tokom vožnje, zajedno definišu cenu automobila. Ovo osigurava da svaka cena reflektuje jedinstveno iskustvo koje Ferrari pruža.
4. Personalizacija i ekskluzivni modeli
Ferrari nudi visok nivo personalizacije za svoje kupce, omogućavajući im da prilagode boje, materijale i detalje prema svojim željama. Ovi personalizovani dodaci mogu značajno povećati cenu vozila, dodajući od 100.000 do 500.000 dolara. Ferrari takođe lansira ograničene serije modela sa izuzetno visokim cenama, kao što su SF90 XX Stradale i SP3 Daytona, koji su rasprodati unapred.
5. Povezivanje sa zaposlenima
Ferrari se trudi da zaposleni budu motivisani i posvećeni, što direktno utiče na zadovoljstvo kupaca. Kompanija je omogućila zaposlenima da postanu deoničari, dajući im akcije kao deo programa vlasništva nad akcijama. Ova praksa, retka u Evropi, pomaže zaposlenima da se osećaju kao deo kompanije i dodatno ih motiviše.
Ferrari je uspeo da kombinuje ekskluzivnost, emocionalnu povezanost, pažljivo određivanje cena, personalizaciju i motivisane zaposlene kako bi postao vodeći luksuzni brend. Ove strategije omogućavaju Ferrariju da nastavi da raste i privlači nove generacije entuzijasta.
(Telegraf.rs)
Video: Dovođenje Belivuka i ekipe na suđenje
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ime
Da, sve se slažem. Osim što kada kupiš Ferari isto kao da nije tvoj, i ne može svako da ga dobije. Ne smeš da mu menjaš boju, da ga udaraš, da dišeš vazduh u njemu bukvalno. Poštujem Ferari ali previše je to igrica za mene.
Podelite komentar