Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • angelina

    03. jul 2024 | 12:34

    Pala maska sa električnim automobilima, nisu zaživeli ni u javnom prevozu u taksiju, mms rent a car -u. Ograničeni domet je ono što najviše odbija.

  • Nes

    01. jul 2024 | 17:54

    Zaboravili ste bezbednost , litijumske baterije su opasnije zbog mogućih požara i eksplozija i ja tu ne vidim da su baterije na strani ekologije , zbog same izrade , veka trajanja i opasnosti od požara.

  • Tony

    01. jul 2024 | 17:27

    Skontali su kakva je to prevara

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA