Tesla u konfliktu sa evropskim lizing kompanijama zbog pada vrednosti vozila
Tesla se suočava sa nezadovoljstvom evropskih lizing kompanija nakon što su smanjenja maloprodajnih cena njihovih vozila negativno uticala na vrednost voznih parkova. Smanjenje cena je deo Tesline strategije za povećanje prodaje u svetlu slabije globalne potražnje za električnim vozilima i rastuće konkurencije, posebno od strane kineskih proizvođača poput BYD-a.
Kako bi umirila nezadovoljne partnere, Tesla nudi nezvanične popuste na kupovinu novih automobila, ako su dostupni na zalihama, i radi na rešavanju brojnih pritužbi vezanih za servis, popravke i narudžbine. Upravitelji voznih parkova i lizing kompanije godinama su upozoravali da Tesla zanemaruje ove probleme, navodi Reuters.
Lizing kompanije kupuju nova vozila i izračunavaju lizing prema vrednosti za koju veruju da će ih moći prodati nakon isteka lizinga. Iznenadni padovi cena narušavaju tu preostalu vrednost, što ozbiljno ugrožava njihove finansijske rezultate.
Ričard Knuben, glavni direktor grupe Leaseurope, istakao je da nema ništa gore od stalnog pada vrednosti imovine kupca voznog parka, što dodatno ilustruje ozbiljnost situacije sa kojom se Tesla suočava.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.