Sve je manje mladih vozača: Tehnologija, javni prevoz i rast cena automobila kao ključni faktori
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Lala87
s obzirom na stanje na putevima i kako se dobija dozvola danas, iiiiii dobro je da se situacija odvija u tom smeru....
DRagutin
Evo pa vi uporedite sa izjavom njihovih institucija! Moj drugar ima dva auta u kući i plaća za njih 300 $ mesečno samo osiguranje... Kada mu je ćerka položila i dodao i nju na osiguranje i kupio i njoj auto pogodite koliko je skočilo osiguranje??? Na celih 600 $ !!! Samo zato što je mlad i neiskusan vozač! A inače već za taj polovan auto plaćaju 300 $ mesečno ratu, što mu ukupno dođe 600 $ dodatno mesečno samo da bi i njegova ćerka imala auto! Mafija na kub! E zato se mladi i ne odlučuju da imaju svoj auto...
miki
Sto bi vozio ako ima mogucnost da plati da ga drugi voze , voznja umara ovako dodje odmoran na posao i nazad