Kandidat za najgoru reklamu za automobile: Prodajte legendu, uzimite novi Suzuki!

N. M.
N. M.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Trade-in, čarobna reč koja uverava ljude da ostave svoj stari auto i odu sa sjajnim novim autom? Ali Suzukijev trgovac u Gani je malo pobrkao lončiće.

Namera je bila dobra, podeljena slika starog automobila i novog automobila koji poziva klijente da dođu u salon, ali postoji jedan, veliki problem, piše RevijaHAK.

Stari automobil je u ovom slučaju Lancia Integrale Evo 2, koji vredi oko 100.000 evra za jedan primerak u dobrom stanju, značajno iznad 18.000-19.000 evra koliko košta Suzuki Baleno.

Lancia Delta Integrale Evo Printscreen: Twitter/@HillClimbLocura

Kada bi nam neko ponudio legendarnu Deltu u odličnom stanju ili novi Suzuki, ne bi bilo previše premišljanja.

Čak i da je novi automobil neke druge marke u pitanju… Uglavnom, čini se da neko u marketinškoj agenciji i Suzukijevom zastupništvu ne razume odnose u svetu automobila.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA