Kandidat za najgoru reklamu za automobile: Prodajte legendu, uzimite novi Suzuki!
Trade-in, čarobna reč koja uverava ljude da ostave svoj stari auto i odu sa sjajnim novim autom? Ali Suzukijev trgovac u Gani je malo pobrkao lončiće.
Namera je bila dobra, podeljena slika starog automobila i novog automobila koji poziva klijente da dođu u salon, ali postoji jedan, veliki problem, piše RevijaHAK.
Stari automobil je u ovom slučaju Lancia Integrale Evo 2, koji vredi oko 100.000 evra za jedan primerak u dobrom stanju, značajno iznad 18.000-19.000 evra koliko košta Suzuki Baleno.
Kada bi nam neko ponudio legendarnu Deltu u odličnom stanju ili novi Suzuki, ne bi bilo previše premišljanja.
Čak i da je novi automobil neke druge marke u pitanju… Uglavnom, čini se da neko u marketinškoj agenciji i Suzukijevom zastupništvu ne razume odnose u svetu automobila.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.