Sećam se 2003 kada sam bio u vojsci, sedim kao požarni pored soške sa puškama i čitam jednu reviju, da ne reklamiram, donosio nam pokojni Alvirović, sin njegov bio u istom divizionu, gardijskom, kao i ja, kineski čeri nema retrovizore, ekran i brzinometre već se sve projektune na šoferci. Isto tako suvozač gleda film na šoferci a vozač iz njegovog ugla ne vidi, tjgžeda kroz šoferku normalno. U istoj reviji bio kadilak 16 najmepši auto ikada i počela proizvodnja novog fiata 500 sa pandinim motorom u italiji.
Sve je to budakaština i opasnost po živote svih učesnika u saobraćaju! To se odnisi i na vozače motornih vozila, zaprežnih vozila (tu i nije bitno, jer su i konj i magarac pametniji od kočijaša!), biciklista i pešaka! Dovoljan je trenutak nepažnje, tj neusredsređenja na put, pa da dođe do nesreće! U automobilima treba da se balaze analogni kilometar sat,
i eventualno obrtomer, koji baš nije neophodan za iskusne vozače! Nekoliko kontrolnih sijalica, koje treba da su ugašene kada se auto startuje kao i sijalice-strelice za "žmigavce" uz zvučni signal i sijalice za oboreno i dugo svetlo! Od savremenih uređaja dovoljan je mobilni telefon, koji treba koristiti na nepoznatim lokacijama, bez vizuelnog kontakta! Dovoljna je aplikacija sa zvučnim obaveštavanjem o skretanju, i izlasku iz kružnog toka!
Hvala ti Bože da se i to desi. Ovako vozači ako ne bulje u telefon onda moraju u ekran i onda se čudimo što je ovoliko nesreća. Išlo se dotle da vozaču treba pomoćnik kao kopilot u avionu. Nego radost će biti kratka jer će uskoro sve da radi AI pa neće trebati ni vozač.
Gogi
Sećam se 2003 kada sam bio u vojsci, sedim kao požarni pored soške sa puškama i čitam jednu reviju, da ne reklamiram, donosio nam pokojni Alvirović, sin njegov bio u istom divizionu, gardijskom, kao i ja, kineski čeri nema retrovizore, ekran i brzinometre već se sve projektune na šoferci. Isto tako suvozač gleda film na šoferci a vozač iz njegovog ugla ne vidi, tjgžeda kroz šoferku normalno. U istoj reviji bio kadilak 16 najmepši auto ikada i počela proizvodnja novog fiata 500 sa pandinim motorom u italiji.
Podelite komentar
Stari iskusni vozač
Sve je to budakaština i opasnost po živote svih učesnika u saobraćaju! To se odnisi i na vozače motornih vozila, zaprežnih vozila (tu i nije bitno, jer su i konj i magarac pametniji od kočijaša!), biciklista i pešaka! Dovoljan je trenutak nepažnje, tj neusredsređenja na put, pa da dođe do nesreće! U automobilima treba da se balaze analogni kilometar sat, i eventualno obrtomer, koji baš nije neophodan za iskusne vozače! Nekoliko kontrolnih sijalica, koje treba da su ugašene kada se auto startuje kao i sijalice-strelice za "žmigavce" uz zvučni signal i sijalice za oboreno i dugo svetlo! Od savremenih uređaja dovoljan je mobilni telefon, koji treba koristiti na nepoznatim lokacijama, bez vizuelnog kontakta! Dovoljna je aplikacija sa zvučnim obaveštavanjem o skretanju, i izlasku iz kružnog toka!
Podelite komentar
Zloča
@Stari iskusni vozač
Po opisu bih rekao YUGO Koral 45
Podelite komentar
DRagutin
Cool pa kada ti se razbije šoferka ima da je platiš kao pola auta... Baš mudro i pametno nema šta!
Podelite komentar
Oldtajmer®
Hvala ti Bože da se i to desi. Ovako vozači ako ne bulje u telefon onda moraju u ekran i onda se čudimo što je ovoliko nesreća. Išlo se dotle da vozaču treba pomoćnik kao kopilot u avionu. Nego radost će biti kratka jer će uskoro sve da radi AI pa neće trebati ni vozač.
Podelite komentar