Nissan najavljuje kraj ekrana osetljivih na dodir u automobilima

N. M.
N. M.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 5

Danas je gotovo nemoguće kupiti automobil bez ekrana osetljivih na dodir. Toliko su rasprostranjeni da je teško zamisliti automobil bez njih, mada imaju i negativnu stranu, odnosno mogu da oduzmu pažnju vozaču.

Nissanov šef dizajna Alfonso Albaisa kaže da automobili budućnosti verovatno uopšte neće imati ekran osetljiv na dodir, ali takođe neće imati puno funkcijskih tipki. Umesto toga, veruje da će vetrobransko staklo postati jedan veliki ekran. Uz pomoć nove tehnologije, prozirni LED ekran se može zalepiti direktno na staklo. Očekuje se da će tehnologija biti spremna za upotrebu u roku od deset godina.

"Biće potrebna neka vrsta ekrana u budućnosti", uveren je Albaisa.

"Kupci automobila su se navikli različite vrste sadržaja i aplikacija zahvaljujući Apple-u i Google-u, a sa njima se ne možemo takmičiti ili ih zanemariti", rekao je u intervjuu za Motor Authority.

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Oldtajmer®

    8. april 2024 | 16:35

    Hvala ti Bože da se i to desi. Ovako vozači ako ne bulje u telefon onda moraju u ekran i onda se čudimo što je ovoliko nesreća. Išlo se dotle da vozaču treba pomoćnik kao kopilot u avionu. Nego radost će biti kratka jer će uskoro sve da radi AI pa neće trebati ni vozač.

  • DRagutin

    8. april 2024 | 20:11

    Cool pa kada ti se razbije šoferka ima da je platiš kao pola auta... Baš mudro i pametno nema šta!

  • Gogi

    9. april 2024 | 13:15

    Sećam se 2003 kada sam bio u vojsci, sedim kao požarni pored soške sa puškama i čitam jednu reviju, da ne reklamiram, donosio nam pokojni Alvirović, sin njegov bio u istom divizionu, gardijskom, kao i ja, kineski čeri nema retrovizore, ekran i brzinometre već se sve projektune na šoferci. Isto tako suvozač gleda film na šoferci a vozač iz njegovog ugla ne vidi, tjgžeda kroz šoferku normalno. U istoj reviji bio kadilak 16 najmepši auto ikada i počela proizvodnja novog fiata 500 sa pandinim motorom u italiji.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA