Koliko ljudi ne kupuje Tesle zbog Ilona Maska?
Sve manje ljudi razmišlja o kupovini Tesle kao sledećeg (električnog) automobila. Postupci, ispadi i, uopšteno, polarizirajuća ličnost Ilona Maska, izvršnog direktora kompanije, čini se da teraju kupce zainteresovane za električne automobile te marke, pokazalo je istraživanje konsultantske firme Caliber.
Ocena razmatranja za Teslu, tj. namera kupovine, u studiji Calibera, pala je na 31% u februaru. To je manje od polovine najviše vrednosti od 70% u novembru 2021. godine, kada je Caliber počeo da prati interes potrošača za marku. Teslin rezultat je pao 8 procentnih bodova u odnosu na januar, dok su rezultati Mercedesa, BMW-a i Audija, koji proizvode i benzinske i električne modele, blago porasli u istom periodu, popevši se s 44% na 47%, navodi Revija HAK.
Mada je Tesla nastavio da beleži snažan rast prodaje prošle godine, potpomognut agresivnim snižavanjem cena, to nije bio slučaj u prvom kvartalu 2024. godine. Ovaj pad prodaje još je jedan znak da Teslina dominacija na tržištu električnih automobila bledi. Uz sve žešću i brojniju konkurenciju, Teslin ugled i uvek kontroverzna ličnost Ilona Maska ne pomažu.
Loša reputacija Ilona Maska u delu jevnosti te njegovi politički stavovi, koji su ponekad kontroverzni, očigledno odbijaju deo kupaca.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.