Od vrhunskog luksuza do gradskog praktičara: Evo koji je najskuplji, a koji najjeftiniji automobil na Sajmu

N. M.
N. M.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 6

Na Sajmu automobila u Beogradu, razlika između najskupljeg i najjeftinijeg automobila nas je navela na razmišljanje o trenutnom stanju i trendovima u automobilskoj industriji.

Sa jedne strane, imamo Mercedes-Maybach GLS 600 4Matic, luksuznu zver sa cenom od 273.265 evra, koja dominira svojom pojavom na Mercedesovom štandu. Sa druge strane, stoji skromni Fiat Panda, najjeftiniji učesnik sajma, čija cena od 12.950 evra čini pristupačan izbor za široki spektar kupaca.

Mercedes-Maybach GLS 600 4Matic predstavlja apsolutni vrh luksuza i inženjerskog majstorstva u automobilskoj industriji. Lansiran prvi put 2019. godine, ovaj model je doživeo redizajn prošle godine, donoseći unapređenja koja su podigla već visoke standarde luksuza, performansi i komfora. Ovaj model ne samo da simbolizuje status i prestiž, već i tehnološku superiornost kroz napredne sisteme za vožnju, ekstravagantni enterijer i moćan motor.

Na suprotnom kraju, Fiat Panda 1.0 BSG Hybrid sa 70 konjskih snaga predstavlja simbol pristupačnosti i praktičnosti. Ovaj model, koji je privukao pažnju kao najjeftiniji na sajmu, ilustruje kako automobil ne mora biti skup da bi bio efikasan, ekonomičan i funkcionalan. Fiat Panda je dizajniran da odgovori na potrebe gradskih vozača, nudeći niske troškove održavanja, manuelni menjač i dobru potrošnju goriva, čineći ga idealnim izborom za one sa ograničenijim budžetom.

Razlika u ceni između ovih dva modela, koja iznosi više od 260.000 evra, reflektuje ne samo razliku u ciljnoj publici i nameni vozila, već i u pristupu automobilskog sektora različitim segmentima tržišta.

Dok Mercedes-Maybach GLS 600 4Matic predstavlja vrhunac što autoindustrija može da ponudi u smislu luksuza i tehnologije, Fiat Panda pokazuje kako se i sa znatno manje sredstava može doći do vozila koje zadovoljava osnovne potrebe mobilnosti.

Ova kontrastna poređenja na Sajmu automobila u Beogradu naglašavaju raznolikost ponude u automobilskoj industriji, pokazujući da tržište ima mnogo toga da ponudi, bez obzira na dubinu džepa kupaca.

Bilo da je reč o najvišem segmentu luksuza ili o ekonomičnim rešenjima za gradsku vožnju, izbor je širok, a odluka zavisi od individualnih prioriteta, želja i mogućnosti kupaca.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ja

    21. mart 2024 | 19:23

    Nemogu Nemci da izadju iz kocke nikako.Dizajneri su im jedni od gorih.Pa lepši je Hyundai SUV i Fiatov SUV od ovog rugla Maybacha,o Mitsubishi RAV da i ne govorim.Što se tiče motora Nemcima kapa dole mada danas malte ne svi prave dobre motore.Ako jedan Hyundai i Kia daje 7 godina garancije a Nemci 3 godine na nov auto to vam što šta govori.Nemci počeli kao i mi sa Yugom,promene svetla i prednju stranu i odmah drugi model.Verujte mi,Nemci prodaju imena i znakove sada.Kako to da je jedna nova Oktavia puno jeftinija od Pasata a isti motor i ista klasa (oba VW)?nigde veze

  • Komsija

    22. mart 2024 | 07:45

    Nekada je panda bila oko 8000.. znaci sve otislo 50% gore...

  • Pero Postar

    22. mart 2024 | 08:52

    Ako dobijem na Loto-u mozda nesta i kupim od ovoga.Nisam ja te srece, ja kad hocu da se napravim vazan i kad idem kod zeninih iznajmim neki bolji auto u Uni rent-u ili Menadzer rent a car.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA