Ovi "strucnjaci" su isti onu sto nisu dozvoljavali i radili atest na novim voizlima, nisi mogao da registrujes nov auto dok im ne platis i dok oni ne odluce da li je dobro i po propisu npr stavljeno zatamljeno zadnje staklo na novom Mercedes dzipu ili farovi na novom Audiju,tako da verujem da je i ovo samo nov nacin za uzimanje danka od gradjana i naravno da ce tu biti isto ako ne i vise problema kao i ova peripetija sa tehnickum... Toliko!
Bilo bi lepo da se uredba o oldtajmerima sto pre usvoji,a pošto je to kulturna baština bilo bi fer prema vlasnicima takvih automobila da se ne vrti sve oko novca, jer takvi automobili se ne voze svaki dan. Moj predlog je da tehnički za oldtajmere bude na dve godine,baš zbog toga što se oni veoma malo voze. Ali bih takođe i ograničio pređenu kilometražu za godinu na,po mom mišljenju, maksimalno 9000 km. Sa tom kilometražom je dovoljno i moguće obići skoro sve skupove u okolini. Ko pređe više neka bude skuplje osiguranje, za svakih 1000km 10% skuplje osiguranje. Ali i polisa osiguranja da bude kao u drugim zemljama za sve jednaka bez obzira koji je auto i koji je motor unutra. U nemačkoj je taj iznos 190€ je porez i osnovana polisa osiguranja je 140€ na godišnjem nivou. Mislim da bi to bilo realno prema vlasnicima takvih automobila. I još je moje mišljenje ako je auto već registrovan u inostranstvu kao oldtajmer da taj status i zadrži prilikom uvoza gde bi isto bilo realno i da carinske stope budu umanjene, jer to su ipak auta od istorijskog značaja.
Pozdrav redakciji i svim ljubiteljima oldtajmera.
X
Ovi "strucnjaci" su isti onu sto nisu dozvoljavali i radili atest na novim voizlima, nisi mogao da registrujes nov auto dok im ne platis i dok oni ne odluce da li je dobro i po propisu npr stavljeno zatamljeno zadnje staklo na novom Mercedes dzipu ili farovi na novom Audiju,tako da verujem da je i ovo samo nov nacin za uzimanje danka od gradjana i naravno da ce tu biti isto ako ne i vise problema kao i ova peripetija sa tehnickum... Toliko!
Podelite komentar
Slađan
Bilo bi lepo da se uredba o oldtajmerima sto pre usvoji,a pošto je to kulturna baština bilo bi fer prema vlasnicima takvih automobila da se ne vrti sve oko novca, jer takvi automobili se ne voze svaki dan. Moj predlog je da tehnički za oldtajmere bude na dve godine,baš zbog toga što se oni veoma malo voze. Ali bih takođe i ograničio pređenu kilometražu za godinu na,po mom mišljenju, maksimalno 9000 km. Sa tom kilometražom je dovoljno i moguće obići skoro sve skupove u okolini. Ko pređe više neka bude skuplje osiguranje, za svakih 1000km 10% skuplje osiguranje. Ali i polisa osiguranja da bude kao u drugim zemljama za sve jednaka bez obzira koji je auto i koji je motor unutra. U nemačkoj je taj iznos 190€ je porez i osnovana polisa osiguranja je 140€ na godišnjem nivou. Mislim da bi to bilo realno prema vlasnicima takvih automobila. I još je moje mišljenje ako je auto već registrovan u inostranstvu kao oldtajmer da taj status i zadrži prilikom uvoza gde bi isto bilo realno i da carinske stope budu umanjene, jer to su ipak auta od istorijskog značaja. Pozdrav redakciji i svim ljubiteljima oldtajmera.
Podelite komentar