Najprodavaniji automobili su SUV-ovi: Konstantno raste masa vozila i potrošnja goriva
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Au
Neznam, zašto nekome smeta SUV vozilo? Oni jesu tezi ali ne troše više goriva, kao što je ovde objašnjeno. Koliko troše: jedan majbah, jadan rolsrojs Ili mercedesi S Klasse kao i BMW 7? To su auta preko 2000kg a niko nikada se nije pitao, koliko troše goriva Ili koliko zagadjuju vazduh.
Djura
koliko jedna bomba potrosi kiseonoka i stvori CO2 to niko ne spominje
Sindjelic
Svet je ograničio da maksimalna snaga kućnog usisivača ne prelazi 1800 vati da se ne bi nepotrebno rasipala električna energija a šta je sa automobilima? Sve je manje sirovina u prirodi, a automobili sve veći i u njima se vozi po jedan čovek. Šta je sa onima koji brinu o planeti Zemlji. Pod hitno vratiti motore od 1300 ccm i manje, vratiti na prosečan porodični auto i ograničiti gabarite i težinu vozila a da za veća vozila rade samo za firme koje imaju stvarnu potrebu za njima.