Evo koliko dometa gube električni automobili sa padom temperature
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Nemesis
Ja se ne bih slozio. Sada vec nekoliko meseci vozim Renault Zoe i prezadovoljan sam. Jeste, sad tokom hladnih dana, domet mi je manji, ali mi to ne predstavlja problem jer ne prelazim neku veliku kilometrazu, do 40-50km dnevno (samo po gradu). Mesecno predjem do 1000 km, a racun za struju mi je uveca 1000-2000 din. Za razliku od benzinca kojeg sam morao 2x mesecno da punim za istu kilometrazu, i gde me je to izlazilo oko 20000 mesecno. Naravno, imam jos jedan auto, dizelas, ali je on za duze puteve, za grad je mali elektricni auto zakon. I moze da kaze sta ko hoce, cifre su tu da svakoga opovrgnu!
Ris
Možda će pravih električnih automobila biti u budućnosti ali za sada su samo neuspešni eksperimenti.
Miki
Elektomobil je najveća glupost na svetu.