Ovo je auto koji najviše gubi na vrednosti
Portal iSeecars nudi odgovor u najnovijoj studiji kojom su obuhvaćeni automobili starosti do pet godina. Kad je u pitanju američko tržište, najveći pad vrednosti beleže električna vozila, prosečno čak 49.1 posto u pet godina. S druge strane, cenu najbolje drže hibridi i kamioneti.
Ima nešto zajedničko američkom i evropskom tržištu, a to je da italijanski automobili najlošije drže cenu. Izgledaju odlično, super se voze, ali svejedno cena im nije jača strana. U Evropi su to primera radi Fiat i Alfa Romeo, dok će u SAD-u neslavni predvodnik biti Maserati.
Maserati je svetinja na domaćem tržištu, ali u Americi se jako loše kotira kao polovnjak. Cena mu pada ekspresnom brzinom, pa Quattroporte nakon pet godina izgubi čak 64.5 posto vrednosti, što znači da će kupac izgubiti preko 90.000 USD. U samom vrhu je i Maserati Ghibli, a na osmom mestu je SUV model Maserati Levante, prenosi Index.hr.
Između se smestio i BMW serije 7, serije 5, pa i X5, a izdvojićemo značajan pad cene i kod Jaguara XF te Audija A7. Prevedeno, kupovina premium automobila ujedno znači i najveći gubitak na vrednosti vozila s vremenom. Naravno, uz neke izuzetke, prenosi Index.hr.
Porsche čiji 911 redovno pobeđuje u testovima zadovoljstva kupaca, ali i po pitanju kvaliteta, odlično se kotira i kad je držanje cene u pitanju. Nakon pet godina izgubiće tek 9.3 posto inicijalne cene ili tek oko 18.100 USD. Dvostruko lošiji, ali i dalje odličan je i 718 s gubitkom od 17.6 posto.
Dalje slede isključivo nepremium marke, a u red najboljih uvrstila se Toyota s tri modela u Top 10.
Kad je evropsko tržište u pitanju, jasno je da će odnos snaga biti drugačiji. U vrhu će Porscheu društvo praviti još neke evropske marke, dok će na začelju biti i evropski brendovi koji nisu dostupni na američkom tržištu. Jedina enigma su kineski automobili, odnosno odgovor na pitanje koliko će vrediti nakon pet godina.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Сваки
Ауто губи на цијени потрошњом километара и очуваности??!У сваки се ауто улаже??!Да би био у возном и безбедносном стању??!Није иста цијена аута које су исте марке и годишта а да је једно прешло30,000 км а друго 120,000 онај што је прешао 30,000 је за половину скупљи наспрам онога што је прешао 120,000 км??!Тако је и са женама кад их жениш ??!Која је прешла мању или већу километражу??!
Podelite komentar