Kraj za tradicionalne ručne kočnice? Pogledajte koliko ih je ostalo u proizvodnji
Iako su neki brendovi i dalje verni klasičnoj ručnoj kočnici, poput Suzukija koji u 71 posto svojih modela zadržava ovu funkciju, trend ukazuje na to da je elektronska kočnica postala nova norma
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mix
Kolegi prosle zime elektronska zaledila na parkingu pa posle morao na novom autu ciglu da stavi pod tacak, nije smeo vise da aktivira dugme. Ludilo
NN
To je jedna od najglupljih inovacija u modernim automobilima.....