Zašto neki giganti automobilske industrije neće biti prisutni na sajmu automobila u Ženevi?
BMW i Mercedes odlučili da se ne pojave, Audi i VW takođe neće prisustvovati
Poslednjih godina, automobilska industrija prolazi kroz turbulentniji period, delom zbog pandemije COVID-19. Ova kriza nije mimoišla ni sajam automobila u Ženevi, koji je poslednji put održan 2019. godine. Planirani povratak ovog značajnog događaja za sledeću godinu dodatno je ugrožen odlukom nekoliko velikih automobilskih kompanija da ne učestvuju.
BMW i Mercedes, kao i Audi i VW, odlučili su da zaobiđu sajam. Ovakav razvoj događaja nameće pitanje: da li sajam automobila u Ženevi još uvek ima svoje mesto u auto-industriji?
Pored aerodroma i smešten u kompaktne prostore, sajam automobila u Ženevi pružao je idealne uslove za novinare i stručnjake. Međutim, sa rastom digitalizacije i mogućnostima koje ona donosi, potreba za fizičkim prisustvom na ovakvim događajima se smanjuje. Virtualne prezentacije i digitalni marketinški kanali postaju sve relevantniji, što kompanijama omogućava da se povežu s potrošačima bez velikih finansijskih ulaganja u sajmove.
Ali sajam automobila u Ženevi možda ima još nekoliko aduta u rukavu. Organizatori događaja razmišljaju o uključivanju kineskih proizvođača automobila, koji su sve zainteresovaniji za evropsko tržište. Ove kompanije mogu popuniti prazninu koju ostavljaju tradicionalni evropski igrači i doneti novu dinamiku na sajam.
Iako izostanak velikih kompanija smanjuje vidljivost i značaj sajma automobila u Ženevi, događaj može pronaći nove puteve za opstanak i relevantnost. Adaptacija na digitalno okruženje i otvaranje ka novim tržištima mogu biti ključni za budući uspeh sajma.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Miško
Saloni automobila su nešto posebno. To su svetski dogadjaje, ali izgleda da su proizvodjaču počeli da štede na izložbama i porod toga što su automobili sve skuplji. Ali ne mogu flajeri i video da zamene jednu takvu izložbu, poput Ženeve, Pariza, Frankfurta...Šteta.
Podelite komentar