Ko zagađuje više: Moderan SUV ili klasičan auto star 10 godina?
Istraživanje je fokusirano na Ujedinjeno Kraljevstvo, gde se udeo prodatih SUV-ova poslednjih godina povećao s otprilike petine na gotovo trećinu
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mile
Glupo je svrstavat sve suvove u istu kategoriju , naprimer reno kajar , captur 1.5 dci se ne mogu predit po potrosnji s velikim i mocnim suvovima , bmw x5 , porsche caien i slicni ... Ovi prvi trose [zagaduju] manje nego prosecne limuzine . Ako se vec radi podela onda se treba delit po prosecnoj potrosnji odnosno po kolicini co2 koju pojedino vozilo ispusta .