Zašto je električni Volkswagen ID.7 u Kini dvostruko povoljniji nego u EU?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Nebojša
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Mihajlo

    21. oktobar 2023 | 21:51

    Pa, vreme je da se u SRBIJI počne sa proizvodjom kineskih Automobila!!!

  • Nebojša

    17. oktobar 2023 | 17:19

    Ne, ne, jeftiniji je u NR KINI jer u EU je pljacka. Kina je uredjena zemlja u kojoj je sve digitalno, sve je šod kontrolom pa je kriminal na minimumu a kada nekoga nahvataju bolje da se sam ubije. Primer kako se uredjuje zemlja a ne EU. SRBIJU NE SPOMINJEM JER JE VAN KONKURENCIJE SVAKAKO i nema šozitivnog parametra za merenje

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA