McLarenu još nije vreme za električne supersportske automobile: Težina baterija ključna prepreka
Majkl Lajters, prvi čovek kompanije McLaren, izrazio je svoje mišljenje o trenutnoj situaciji sa električnim supersportskim automobilima. U nedavnom intervjuu za Bloomberg Television, koji je preneo AutoNews Europe, Lajters je izjavio da će proći još nekoliko godina pre nego što tehnologija baterija bude dovoljno napredna da se njihova masa smanji na prihvatljiv nivo za proizvodnju električnih superautomobila.
"Težina je ključna. Morate imati i odgovarajući raspon", rekao je Lajters. "Ne verujem da će ova tehnologija biti spremna za prave superautomobile pre kraja decenije", dodao je.
Lajters je istakao značaj težine za performanse superautomobila i naveo da McLaren nije spreman da žrtvuje performanse zarad prelaska na električni pogon. U izjavi koju prenosi Index.hr, Lajters je bio vrlo jasan u vezi sa razlozima zašto McLaren trenutno ne nudi električni model. Prema njemu, teški automobili sa velikom snagom nisu prihvatljivi jer vozač gubi osjećaj kontrole i povezanosti sa autom.
"Težina je srž našeg brenda", rekao je Lajters. "Ne želimo da pravimo električni automobil koji teži dve tone i ima 2.000 KS", objasnio je, naglašavajući da bi idealna težina trebalo da bude oko 1500 kg. Ova izjava se može protumačiti kao aluzija na Rimčevu Neveru, kao i na druge slične električne supersportske automobile.
Ipak, iako je Lajters izrazio sumnje u vezi sa trenutnim električnim tehnologijama, istakao je da je otvoren za ideju SUV modela. McLaren vidi plug-in hibride kao potencijalnu prelaznu opciju pre potpune implementacije električnih pogona u budućnosti.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Fizičar
Prelistajte udžbenik za 6. razred osnovne škole. Iako su direktno povezane, težina je, zapravo, vrlo poželjna ali masa nije.
Podelite komentar