Starost automobila u Srbiji moraće da se smanji do 2030: Sad je prosečna veća od 17 godina, i stalno raste

 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Kovač

    24. oktobar 2023 | 09:43

    Pored vraćanja kilometraže ,sad ćemo i godište da štelujemo.

  • Bukač

    23. oktobar 2023 | 08:35

    ... Srbin kad mora onda neće bez obzira što nema.

  • Saša

    22. oktobar 2023 | 18:34

    Ako je auto star 17 godina ne znači automatski i da je ne bezbedan, stvar je u održavanju. Pošto je naš standard veoma nizak jeftinije je da naše stanovništvo vozi starije automobile koji imaju obične motore bez dpf i ostalih gluposti. Naj lakše je kupiti auto, problem je skupo održavanje, gorivo, nove gume... Da ne dužim ko je shvatio.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA