Starost automobila u Srbiji moraće da se smanji do 2030: Sad je prosečna veća od 17 godina, i stalno raste
U Srbiji putnička vozila mlađa od 6 godina čine samo 7 odsto voznog parka, a u EU, oko 44 odsto
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Kovač
Pored vraćanja kilometraže ,sad ćemo i godište da štelujemo.
Bukač
... Srbin kad mora onda neće bez obzira što nema.
Saša
Ako je auto star 17 godina ne znači automatski i da je ne bezbedan, stvar je u održavanju. Pošto je naš standard veoma nizak jeftinije je da naše stanovništvo vozi starije automobile koji imaju obične motore bez dpf i ostalih gluposti. Naj lakše je kupiti auto, problem je skupo održavanje, gorivo, nove gume... Da ne dužim ko je shvatio.