Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mire
Kako će dati kad VW živi od Kine. tamo ostvaruju 30% profita.
West
Gube polako utrku sa kinezima. U svajcarsku je i dan danas zabranjen uvoz kineskih elektricnih bicikla a sve radi deranja sopstvenog stanovnistva.
Belgija
EU se nalazi u nebranom grozdju. Najjeftiniji kineski auto kosta oko 10 500€, Reno oko 34 000€. Pre deset godina su kineski auti bili slabog kvaliteta a danas istog ili jos boljeg. Trka za profitom i bogatstvom je preselila mnogo zapadnih fabrika u istocnu Evropu, Tursku (Ford), pa i za Kinu. Sada se ekonomska hegemonija Zapada nalazi u problemu jer nisu racunali na budjenje kolonizovanog sveta.