Francuzi žele posebne namete za kineska vozila, Nemci ne daju…

Mesecima su francuska vlada, kao i njeni zastupnici u industriji i Evropskoj komisiji, pritiskali izvršnu vlast Evropske unije da pokrene antidamping istragu protiv kineskih proizvođača električnih automobila

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Belgija
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Mire

    15. septembar 2023 | 12:42

    Kako će dati kad VW živi od Kine. tamo ostvaruju 30% profita.

  • West

    14. septembar 2023 | 22:46

    Gube polako utrku sa kinezima. U svajcarsku je i dan danas zabranjen uvoz kineskih elektricnih bicikla a sve radi deranja sopstvenog stanovnistva.

  • Belgija

    14. septembar 2023 | 17:04

    EU se nalazi u nebranom grozdju. Najjeftiniji kineski auto kosta oko 10 500€, Reno oko 34 000€. Pre deset godina su kineski auti bili slabog kvaliteta a danas istog ili jos boljeg. Trka za profitom i bogatstvom je preselila mnogo zapadnih fabrika u istocnu Evropu, Tursku (Ford), pa i za Kinu. Sada se ekonomska hegemonija Zapada nalazi u problemu jer nisu racunali na budjenje kolonizovanog sveta.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA