Mit razbijen: Brzo punjenje ne škodi baterijama električnih automobila
Nova studija američke firme Recurrentauto ukazuje da brzo punjenje ne smanjuje domet ni trajnost baterija električnih automobila, suprotno opštem uverenju
Neka ti znas , el vozila su prevara i to ja sigurno znam posto su mi dva druga imala el vozilo i gorko se pokajali pametnom dosta . Mozda jednog dana budu cenom i kvalitetom prihvatljivi za sad su samo za lakoverne i naivne te za one koji se zele pohvalit da imaju ev ?
Po imenima u komentarima (nadimcima) moze se naslutiti strucnost komentatora. Pretpostavljam da nikada nisu videlibelektricni auto, matematika je djavolja rabota a elektrotehnicare na lomacu. Tuzno koliko malo strucnih ljudi komentarise ovakve teme u nasoj zaostaloj sredini.
Druže ne o ukusima se ne vredi raspravljati. Ko ima love neka vozi el. Mi koji kupujemo polovna vozila normalno je da nećeš kupiti polovan el auto. Jer zbog veka baterije to je van svake pameti. I cena el vozila je preskupa čak i da kupiš novog benzinac će biti jeftiniji. Ako sve staviš na papir sve se svodi na isto. El vozilo skuplja isplata al ustedis na benzinu. Benzinac jeftinija isplata ustedis na struji,i naravno posle 10g imaš auto koji vredi nešto. I još ono bitnije pošto živim u Vankuveru koji ima najveći broj el vozila. Još se nije našla faca da izadje van grada sa njim.za sneg su nula. Za grad su ok i ako taksiras.
Naravno da ne steti , sve ce se napisat samo nebi li se proguralo to skupo vozilo iz ko zna kakvih interesa , samo lakoverni mogu prihvatit ove goleme gluposti o elektricnim kolima
A ne smeta što se motornom ulje menja na svakih 10 do 15000 km i radiš mali i veliki servis na svakih 15 odnosno 30 hiljada. Kod EV se auto kontroliše svake druge godine ili na 60 hiljade.
Visoka cena baterija jeste problem u startu, ali kada izracunas cenu po predjenom km, daleko isplativije od benzinaca i dizelasa. Teslina baterija posle 250.000 km izgubi 10% kapaciteta, tako da je pitanje sta je to brzo. Osim toga baterijama svake godine pada cena, uskoro se ocekuje da veliki proizvodjaci pocnu da ugradjuju solid state baterije sa znatno boljim karakteristikama, dok svake godine akcize na gorivo skacu…
Aca
Neka ti znas , el vozila su prevara i to ja sigurno znam posto su mi dva druga imala el vozilo i gorko se pokajali pametnom dosta . Mozda jednog dana budu cenom i kvalitetom prihvatljivi za sad su samo za lakoverne i naivne te za one koji se zele pohvalit da imaju ev ?
Podelite komentar
Aleksandar
Po imenima u komentarima (nadimcima) moze se naslutiti strucnost komentatora. Pretpostavljam da nikada nisu videlibelektricni auto, matematika je djavolja rabota a elektrotehnicare na lomacu. Tuzno koliko malo strucnih ljudi komentarise ovakve teme u nasoj zaostaloj sredini.
Podelite komentar
Aca
@Aleksandar
Druže ne o ukusima se ne vredi raspravljati. Ko ima love neka vozi el. Mi koji kupujemo polovna vozila normalno je da nećeš kupiti polovan el auto. Jer zbog veka baterije to je van svake pameti. I cena el vozila je preskupa čak i da kupiš novog benzinac će biti jeftiniji. Ako sve staviš na papir sve se svodi na isto. El vozilo skuplja isplata al ustedis na benzinu. Benzinac jeftinija isplata ustedis na struji,i naravno posle 10g imaš auto koji vredi nešto. I još ono bitnije pošto živim u Vankuveru koji ima najveći broj el vozila. Još se nije našla faca da izadje van grada sa njim.za sneg su nula. Za grad su ok i ako taksiras.
Podelite komentar
Zoki
@Aleksandar
Ko vam brani da kupite, pogledajte koliko kosta bateria i servisiranje el. auta.
Podelite komentar
Aca
Naravno da ne steti , sve ce se napisat samo nebi li se proguralo to skupo vozilo iz ko zna kakvih interesa , samo lakoverni mogu prihvatit ove goleme gluposti o elektricnim kolima
Podelite komentar
Aleksandar
@Aca
A samo primitivni mogu ostavljati takve komentare, a da ne znaju ni sta je Volt, sta Amper a sta Watt.
Podelite komentar
Milojko
A ne smeta što se motornom ulje menja na svakih 10 do 15000 km i radiš mali i veliki servis na svakih 15 odnosno 30 hiljada. Kod EV se auto kontroliše svake druge godine ili na 60 hiljade.
Podelite komentar
Veteran
Baterije brzo odu a skupe ko djavo...
Podelite komentar
Aleksandar
@Veteran
Visoka cena baterija jeste problem u startu, ali kada izracunas cenu po predjenom km, daleko isplativije od benzinaca i dizelasa. Teslina baterija posle 250.000 km izgubi 10% kapaciteta, tako da je pitanje sta je to brzo. Osim toga baterijama svake godine pada cena, uskoro se ocekuje da veliki proizvodjaci pocnu da ugradjuju solid state baterije sa znatno boljim karakteristikama, dok svake godine akcize na gorivo skacu…
Podelite komentar
Srele
Neskodi al pogledajte koliko kosta nova bateria i koliko kosta servisiranje elektro auta. Ja ga nebi da mi dzabe daju, never.
Podelite komentar
Boža zemunac
Električna vozila. Bljak.
Podelite komentar